Yeniden merhaba arkadaşlar uzun uzun açıklama yapmayacağım yaptığım paylaşımların warez olmadığı ile alakalı bilgiyi ilk paylaştığım yazımı okuyarak alabilirsiniz. Arşivi paylaşmaya devam ediyorum  bu paylaşımdan sonra biraz seriye bağlayacağım paylaşımları upload etmekle uğraştım baya biriktirmişim.

Daha önceki paylaşımlarım da sizden indirdiğiniz ürünler karşılığında sadece yorum yapmanızı istedim, gerek teşekkür olsun gerekse emeğe saygı anlamında, fakat yeterli ilgi ve alakayı görmüyor sanırım aslında indirme ve siteye git geliyor fakat yorum yapılmadan geçiliyor. 

Sizin insafınıza bırakarak bu günde sizlerle yapımcısı GoodLayers olan SimpleArticle wordpress temasını paylaşıyorum. WordPress Kişisel temalarından olan Sİmple Article oldukça kullanışlı ve sade bir tasarıma sahip . Sizde zaten arşivde kişisel wordpress teması olup olmadığını sormuştunuz. Lafı yine fazla uzatmadan size öncelikle themeforesst teki adresini vereyim özelliklerini incelerseniz veya güncel sürümleri için belki satın almak istersiz ayrıca şunuda belirteyim ücretsiz olarak dağıttıktan sonra tema %40 indirime gitmiş ve 29 dolara kadar da düşmüş fakat ücretsiz versiyonu ile aynı sürüme sahip satılan sürümde zaten. Aşağıda demo adresini ve indirme adresini bulabilirsiniz. Yorum yapmayı esirgemeyin yeni paylaşımlar için. İyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
Yorum Yapmayı Unutma!

Google’dan Gelen Aramalar

themeforest, themeforest 2, themeforest bangla tutorial, themeforest free download, themeforest tema, themeforest tema satın alma, themeforest tema yükleme, themeforest wordpress tutorial, WordPress,

Benzer Yazılar




Comments

  1. tema şuan indirlmiyor. dolayısıyla sizin paylaşımınız wareze giriyor.

    • hamdicetin ( Author )

      Arşivdeki ürünler ücretsiz ürünlerdir lisanslı değildir ben lisanslı ürünleri dağıtmıyorum. Yorumunuz için teşekkürler.

  2. warez tema diyen adamın blogger profiline girdim. torrentoyun, premium apk indir falan filan 🙂 dostum boşver takılma bu yorumlara.

  3. Hobaa güzel bir tema ama daha çok ayın ücretsizleri yapmaları gerek 🙂

    • hamdicetin ( Author )

      Arşiv geniş ama yorum sayısı artmadığı için beklemeye alıyorum, güzel yorumunuz için teşekkürler.

  4. Çok teşekkür ederim hocam. Bende bunu kairdigima üzülüyordum

  5. wordpress kullanmıyorum fakat. tema gerçekten hoşuma gitti.

  6. Elinize sağlık hocam, çok güzel bir tema sunmuşsunuz. Bende bunu bekliyordum 🙂

Add Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir